10 NOIEMBRIE 2020 • EDITIE ONLINE
rezerva acum

Program

Evenimentul va fi transmis live online pe 10 noiembrie, in intervalul 9:45 – 18:00. Programul este in curs de actualizare. Reveniti in aceasta pagina pentru agenda pe ore si vorbitorii alocati pe temele stabilite. In acest an, intre subiectele abordate se numara:

Why Influencer Marketing Is Still Important Today
Influencer marketingul a fost intotdeauna o tactica puternica si utila pentru a construi o relatie de incredere intre public si brand, pentru a informa audienta si pentru a crea noi conexiuni cu consumatorii. Dar acum este important mai mult ca niciodata ca tactica sa creeze relatii puternice cu publicul. Fiecare influencer de succes si-a construit propria comunitate de urmaritori loiali. Lucrand cu influencerii acum, brandurile sunt in legatura directa cu comunitatile acestora fie ca vorbim de lansarea unui nou produs sau serviciu, fie ca vorbim de un anunt de companie.
Back to the Basic: In 2020, Brands Build Customer Trust During Covid-19 with the help of Influencers
Pandemia a schimbat modul in care comunicam, ceea ce comunicam, dar si planurile de marketing pentru aproape fiecare brand. Fiecare business este afectat intr-o oarecare masura si incearca sa se adapteze noilor conditii, dar mai ales sa castige si mai mult increderea clientilor. Increderea este primul motiv pentru care brandurile folosesc influenceri in campaniile lor.
Brand Collaborations with Influencers: What Worked in 2020
Anul trecut, cand faceam scroll pe Instagram, vedeam la 2-3 postari cate o campanie promotionala, fie de la brand-uri, fie de la influenceri. La fel si pe Stories. Pandemia a facut brand-urile sa isi reconsidere prezenta in influencer marketing si sa caute eficienta inaintea expunerii. O prezentare cu studii de caz din lumea influencerilor.
The Importance of Creative Strategy in an Influencer Campaign
Strategia creativa surprinde felul in care brandul isi va spunea povestea si va ajuta compania sa ajunga la tintele sale. Pe scurt, strategia creativa este ce, cum si de ce vom atinge obiectele de marketing. Ea ofera principalele directii influencerilor implicati in campanie. Ajuta brandurile si influencerii sa aiba un impact mare si rezultate puternice.
The Rise of the Performance Model in Influencer Marketing
Bugetele de marketing si, prin urmare, incasarile creatorilor de continut s-au redus, ceea ce inseamna ca brandurile au mai putini bani de cheltuit pentru marketingul prin influenceri, iar influencerii au mai putine sanse sa se asocieze cu un brand ca pana acum. Influencer marketingul inca este folosit mai mult pentru cresterea constientizarii brandului decat pentru vanzari, insa in ultimii ani tot mai multe companii au ales calea marketingului prin influenceri bazat pe performanta.
Measuring the Impact and Performance of Your Influencer Campaigns
Fiecare brand este unic si are propriile sale obiective specifice de marketing. Dar, inainte de a intra in arena influencerilor, ar trebuie sa stie cum sa isi masoare eficient eforturile de marketing pe toate canalele utilizate. Abordarile in masurarea impactului influentarilor s-au schimbat fundamental in ultimii ani. Brandurile solicita dovezi de incredere pentru atingerea KPIs.
Why Influencer Marketing Is The Next Big Thing In B2B Marketing
In lumea digitala rapida de astazi, factorii de decizie din companii sunt mai greu de impresionat de publicitatea online clasica. Ei au nevoie de o voce autentica si sa vada rezultate autentice sau aplicatii dovedite. Si sunt mai dornici sa asculte daca toate acestea provin dintr-o sursa de incredere. Asa ajungem sa vorbim de influenceri in zona B2B. In esenta, influencer marketingul pentru companiile B2B se concentreaza pe utilizarea liderilor de opinie pentru a transmite mesajul de brand in fata unui public foarte bine tintit.
How Brands and Creators Can Successfully Use the Emerging Channels
Vorbim adesea despre cum noua generatie a schimbat multe dintre perceptiile avute timp de zeci de ani si scrie noi reguli in societatea de astazi. In marketing, trebuie sa vorbim mai mult si despre platformele pe care acestia sunt prezenti, canale mai putin cunoscute in lumea marketingului, dar cu audiente mari si oportunitati multiple.
How to Find Social Media Influencers in Your Industry
Studiile spun ca mai mult de jumatate dintre brand-uri lucreaza cu cel putin 10 influenceri intr-o campanie. Companiile ii aleg pentru ca se pot conecta cu comunitatile lor. Autenticitatea, cunostintele si opiniile acestora pot transforma publicul in clienti fideli. Cu toate acestea, sa gasesti influencerii potriviti pentru afacerea ta nu este asa usor precum pare. O alegere neinspirata poate conduce la un esec al campaniei.
How to Prevent Your Brand From Getting Affected by Fake Followers
Influencer marketingului i s-a acordat o atentie sporita pe masura ce specialistii in marketing au incercat sa comunice cat mai clar in mediul zgomotos actual. Intr-o nota pozitiva, studiile ne spun ca multi dintre consumatori considera mesajele influencerilor autentice. Pe de alta parte, exista si influencerii care si-au falsificat datele de audienta si, in consecinta, rezultatele campaniilor lor. Una dintre cele mai mari provocari pentru branduri in 2020 si din anii urmatori este de a reduce riscul de a avea rezultate falsificate.
Best Practices in Influencer Marketing Campaigns
Brand-urile cauta idei si solutii rapide pentru campaniile de influencer marketing. In acelasi timp, ele trebuie sa caute ambasadori de incredere in randul creatorilor de continut si sa relaxeze conditiile de colaborare pentru a beneficia mai mult de creativitatea si implicarea acestora. Pe de alta parte, influencerii trebuie sa inteleaga cat mai bine obiectivele brand-urile si sa ajusteze comunicarea pentru a le atinge, chiar daca acest lucru inseamna o implicare mai mare decat bugetul stabilit.
The Do's and Don'ts of an Effective Influencer Marketing Campaign Strategy
Pe masura ce bugetele scad, companiile au nevoie de cele mai recente informatii despre crearea si executarea unei strategii de influencer marketing eficiente, de la primii pasi pana la sfaturi si solutii de durata. Brandurile si agentiile ar trebui sa invete importanta continutului si sa ofere o directie influencerilor, lasand totodata loc creativitatii.
When the Brand Is The Ultimate Influencer
Colaborarile cu influencerii au jucat un rol cheie in strategiile de marketing ale brandurilor de orice marime. Dar o strategie de influencer marketing nu va functiona daca brand-ul in sine nu este la randul sau un influencer in domeniul din care face parte. Un brand trebuie sa inspire incredere, daca este la inceput de drum sau trebuie sa fi demonstrat deja ca este de incredere, daca are vechime in piata. Intrebarea estentiala este: Cum stim ca un brand este deja un influencer?
  • Hosting by Host-Age.ro